Reklamační podmínky / vrácení zboží

Gastro Soudek s.r.o., IČO: 05060729, DIČ: CZ05060729, Sídlo: Dvořákova 1430, 565 01 Choceň

1. Úvod

Tyto reklamace upravují postup při uplatnění práv zákazníka z vadného produktu, zejména dárkových poukazů.

2. Reklamace

  1. Reklamace musí být podána písemně na e-mail: misa.kuja@tiscali.cz

  2. Zákazník je povinen uvést:

    • číslo objednávky

    • datum zakoupení poukazu

    • popis vady či důvodu reklamace

3. Vyřízení reklamace

  1. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení.

  2. Pokud bude reklamace uznána, prodejce:

    • opraví chybu, nebo

    • vymění poukaz, nebo

    • vrátí peníze.

4. Odpovědnost

Prodejce není odpovědný za škody vzniklé nesprávným použitím poukazu či chybnou e-mailovou adresou zákazníka.